Verzenden of afhalen

Je kunt bij 24winkelen jouw bestelling laten opsturen of komen afhalen bij onze vesteging in Beverwijk. Bestellingen boven 30 euro worden gratis bezorgd binnen Nederland & Belgie.

24winkelen.nl doet alles om jouw bestelling binnen 24uur te leveren. Als het door jou bestelde product op voorraad is en de betaling is voldaan, heb je het de volgende dag al in huis! Mits je bestelling zaterdag heeft besteld wordt het maandag bezorgd.

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, morgen in huis. Dit geldt voor bestellingen binnen Nederland en België. Zaterdag voor 19:00 uur besteld, maandag in huis
 

Verzendkosten per land (pakket)

Land Levertijd Verzendkosten
Nederland volgende dag € 5,95
Belgie volgende dag € 5,95
Duitsland 2-3 werkdagen € 7,50
Denemarken 2-3 werkdagen € 15,00
Polen 4-6 werkdagen € 12,50
Tsjechië 3-6 werkdagen € 10,00
Frankrijk 2-4 werkdagen € 12,00
Spanje 3-5 werkdagen € 13,00
Zweden 2-5 werkdagen € 19,50
Oostenrijk 3-5 werkdagen € 10,00
Italië 3-5 werkdagen € 13,00

Bestelling afhalen

Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor afhalen en vervolgens kan je gewenste datum en tijd aangeven. Wij zorgen ervoor dat je jouw bestelling dan daar klaar staat om op te halen.
Afhalen kan alleen op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 10:30 en 17:30. 

Afhaal adres:
24winkelen
Gooiland 2 - B
1948RC BEVERWIJK

Wat moet ik meenemen bij het afhalen?
Het enige wat je nodig hebt is het bestelnummer of factuur bij het afhalen, want anders kunnen wij jouw pakketje niet meegeven. 

Status van mijn besteling

Bij ieder artikel staat de te verwachten levertijd vermeld. Zodra jouw bestelling wordt verzonden ontvang je altijd een e-mail met track & trace code waarmee je de zending kunt volgen. Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan jouw spambox of neem contact met ons op. Bij sommige brievenbus pakjes wordt geen track & trace code geleverd .

Wij doen altijd ons uiterste best om de bestelling binnen de aangegeven levertijd te leveren. Het kan in een enkel geval voorkomen dat de levering vertraagd is. Na het plaatsen van jouw bestelling in onze webshop ontvang je een bevestiging via de e-mail en uw bestelling wordt in behandeling genomen.

Vervolgens ontvang je een e-mail als jouw bestelling wordt aangeboden bij pakketdienst met daarbij de Track&trace code.
 

GEEN BRIEF MEER BIJ NIET THUIS

Als je niet thuis bent, levert de pakketbezorger het pakket af bij de buren of bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Heb je de bezorger gemist en geen niet-thuisbriefje ontvangen in de brievenbus? Dat klopt! Vanaf nu informeren we je zoveel mogelijk digitaal over je pakket.

In je e-mail en in de PostNL-app vind je een track & trace code. Met deze code kun je zien waar je je pakket kunt ophalen. Of vul de code hieronder in. Je kunt je pakket ook blijven volgen met je eerdere track & trace-code.