Garantie en defecten

Valt het product onder garantie dan zulen wij zorgen voor een vervangend product of het product repareren. 
In geval van schade of mankementen aan een artikel kunt u contact met ons opnemen. U kunt ervan uitgaan dat u een deugdelijk artikel ontvangt dat voor verzending door ons is gecontroleerd.  Wij raden altijd aan om bij binnenkomst van je bestelling direct te controleren alles compleet is en alles naar behoren werkt. Mocht dit niet zo zijn, neem dat direct contact met ons op, zodat wij een passende oplossing kunnen verzorgen.

Wanneer is een product uitgesloten van garantie?

Een product is in een aantal gevallen uitgesloten van garantie.
- er is onjuist omgegaan met het product, waardoor het defect is opgetreden.
er zijn aanpassingen aan het product gedaan door klant;
- het product is niet bij ons gekocht;

Welke kosten zijn voor mijn rekening bij een defect?
De kosten voor het opsturen van een product zijn voor uw rekening. Indien het product binnen de garantievoorwaarden teruggenomen kan worden zal deze kosteloos vervangen of gerepareerd worden. Indien het product niet binnen de garantievoorwaarden teruggenomen kan worden bedragen de onderzoekskosten €25,- (inclusief retourkosten).

Garantie bij rc gebruiksprodcuten (drones, rc voertuigen)
Wij testen alle producten voor levering, zo vallen defecte producten direct door de mand en heeft u hier geen last van.
Indien een defect onder de garantievoorwaarden valt zal 24winkelen.nl het repareren (indien mogelijk) of vervangen. Het gerepareerde/vervangen product versturen we dan ook gratis naar u op. Mocht een product defect zijn geraakt, maar is dit door eigen toedoen ontstaan dan valt dit niet onder de garantie (bijvoorbeeld een crash). De tijd dat het product in u bezit is heeft geen toegevoegde waarde, een defect kan immers direct ontstaan bij bijvoorbeeld een val/crash van het toestel. Indien blijkt dat het product defect is geraakt door eigen toedoen of dat het product buiten de garantie voorwaarden valt zullen wij u voorstellen het product te repareren (indien mogelijk). Hiervoor zult u dan een offerte ontvangen. We kunnen in deze situatie u dus niet het geld terug geven. Accu's vallen ten alle tijden niet binnen de garantie. Retour verzendingen van u kant komen ten alle tijden voor uw rekening te staan.

Wat valt er onder de garantie van je koffer/reistas ?
Gaat het niet over een beschadiging van de koffer, maar over een constructiefout, dan praten we over de wettelijke fabrieksgarantie. Deze garantie houdt in dat bepaalde functies van een product bij aanschaf goed moeten werken. Een voorbeeld van zo'n functie is een goed werkend slot of flexibele Spinner-wielen. De schade die veroorzaakt wordt door verkeerd gebruik wordt niet gedekt door de fabrieksgarantie. Zo kan het zijn dat je de ritsen van je koffer niet volledig geopend hebt waardoor de tanden van de ritsen afbreken. Dit valt niet onder de garantie, maar fabricagefouten aan de rits uiteraard wel. In dit laatste geval is de leverancier aansprakelijk voor de kosten van de reparatie. Neem dan even contact op met onze Klantenservice.

Schade tijdens transport
De schade die tijdens je reis wordt aangericht, valt niet onder de garantie van koffers. Denk hierbij aan schade die wordt veroorzaakt wanneer je koffer op een onzorgvuldige manier op de bagageband wordt gegooid. Hierdoor zijn je wielen afgebroken of werken andere functies van de koffer misschien minder goed. De vliegmaatschappij is hier aansprakelijk voor. Of in het geval van een busreis de reisorganisatie. In sommige situaties dekt je reisverzekering deze schade ook. In het stappenplan hieronder lees je wat je moet doen om ervoor te zorgen dat de betreffende vliegmaatschappij of reisorganisatie aansprakelijk gesteld wordt voor de kosten van je kapotte koffer.

Geen blogitems gevonden.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.

De waardering van www.24winkelen.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.9/10 gebaseerd op 158 reviews.